вівторок, 7 жовтня 2014 р.

Матеріали до 2 уроку з інформатики на тему "Команди та виконавці. Система команд виконавця"

Команда - це повідомлення, що спонукає до виконання певної дії. У результаті виконання команд відбуваються певні події.
Об'єкт, який здатний виконувати команди, називається виконав­цем. Виконавцем команд може бути людина, тварина, робот, різні при­строї, комп'ютер.
Команди виконавцям можуть подаватися різними способами: спо­нукальними реченнями, звуковими сигналами, світловими сигналами, жестами, вибором команди меню або кнопки вікна та іншими.
Набір команд, які може виконати виконавець, називається систе­мою команд даного виконавця.
Кожний виконавець виконує команди, які входять до його системи команд, у певному середовищі. Наприклад, середовищем виконання команд виконавця Рудий кіт є сцена.
Щоб виконавець Рудий кіт виконав команду, потрібно вибрати із цією командою або на палітрі блоків, або в області скриптів. Щоб змінити значення в полі блока, потрібно:
1.  Вибрати відповідне поле блока.
2.  Увести з клавіатури потрібне значення.
3.  Натиснути клавішу Enter або вибрати будь-яку точку поза цим блоком.
1°. Що таке команда?
2°. Як називається об'єкт, який може виконувати команди?
З*. Які об'єкти можуть бути виконавцями?
4*. Якими способами команди можуть бути подані виконавцеві?
5*. Що таке система команд виконавця?
6*. Для чого призначені палітра блоків і область скриптів вікна
програми Scratch?
7°. У якому середовищі виконує команди виконавець Рудий кіт?
8°. Як запустити на виконання команду виконавця Рудий кіт?

1°. Серед наведених речень укажіть ті, які є командами:
а) Запишіть приклад.                                 е) Розв'яжіть задачу.
в) Приходьте сьогодні на тренування. з) Ви неправильно
г) Відкрийте зошити.                                      записали слово.
д)  Сьогодні в Тетяни день народження, и) Котра година?
 2*. Наведіть приклади виконавців і команд з їх систем команд.
3*. Наведіть приклади команд, які не входять до системи команд виконавців:
 а) учень 5 класу; б) комп'ютер; в) кухар; г) Рудий кіт.
        4*. Наведіть приклади виконавців, яким можна подавати команди:
а)  спонукальними реченнями; г) жестами;
б)  звуковими сигналами;                д) іншими способами.
в) світловими сигналами;
5*. Виконавець Олівець може виконувати команди, за якими він переміщується на 1 клітинку вправо, уліво, угору або вниз, за­лишаючи за собою слід у вигляді накресленого відрізка. Використаємо такі позначення команд для Олівця: -» - на 1 клітинку вправо,         t - на 1 клітинку вгору,

- на 1 клітинку вліво,                  і — на 1 клітинку вниз.

Немає коментарів:

Дописати коментар